Wanneer ben ik goedkoper uit als ik nu een lastminte boek voor 9 september of 1 dag van tevoren? Iemand een goeie site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens te boeken op alleen een vlucht. (bv Cheapticket.nl) En zoek daarbij een www.hotel-bookings.com) Dan ben je vaak nog goedkoper uit dan een last minute. Waar wil je naar toe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zon,zee strand waarheen maak niet uit. Gewoon een zonnetje :D

Antwoorden (3)

Je zult een dag voor vertrek goedkoper uit zijn, maar de keuze zal veel minder groot zijn.

Een goede site? Er zijn er zoveel. Je kunt kijken bij de sites van de touroperators zelf, maar je kunt ook naar bijvoorbeeld http://www.lastminute.nl gaan
(of zelf googelen op lastminutes).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Last-minute of vroegboekkorting, het komt opzelfde uit. Door de vele internetreisbureau's zijn dit soort koopjes er eigenlijk niet meer. Goedkoper uit ben je meestal bij deze internetreisbureau's, zij kopen in bij de grotere reisbureau's . Dus dezelfde reis voor een goedkopere prijs. Goed opletten dus!
Ben zelf aan het kijken voor een vakantie in november, kreeg eerst vroegboekkorting, nu niet meer maar rara, de prijzen blijven bijna ongewijzigd.
Fijne reis!

Toegevoegd na 41 seconden:
opzelfde=op het zelfde
12 jaar geleden
Je kunt kiezen voor "low cost carriers". Luchtvaartmaatschappijen die tegen lage prijzen tickets aanbieden. Hoe eerder je boekt hoe lager de prijs. Voor hotels is het interessant om sites te bekijken. Zelf boeken is goedkoper!