weet iemand een leuke jongerencamping, waar ik ook op mag? ik ben dan 14.

het liefste een camping aan het strand.
een zwembad zou ook wel fijn zijn, maar dat hoeft niet persé.
gewoon in nederland en aan het vaste land.
ik hoop dat jullie kunnen helpen.
alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
het mag ook een gewone camping zijn ipv een jongerencamping, als we er maar op kunnen staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Antwoorden (4)

Erkemederstrand. Is aan de randmeren. De camping heeft een eigen jongerenveld en er worden leuke dingen georganiseerd in het zomerseizoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier heb ik al vaker over gehoord, maar ik ben dan nog maar 14, die camping is voor 15-25 jaar. :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik zie het nu ook staan. Je wou dan echt alleen, ik bedoel zonder volwassenen (ouders e.d.) gaan? Het mag misschien wel als je ouders ook op de camping staan. Maar dat wil je waarschijnlijk niet ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een groep van een stuk of 7/8 de oudste is dan 17
De campings op Terschelling zijn vaak erg in trek onder jongeren. De bekendste jongeren campings van Terschelling zijn: Terpstra, Mast en Appelhof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camping Terpstra ligt precies in het midden van Terschelling. Het is een pure jongerencamping dus je zult er nooit bejaarden aantreffen. Het gastenboek laat zien dat je hier te maken hebt met een gezellige camping. Bovendien hebben ze sinds kort ook een profiel op Hyves. Checken dus voor je gaat boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.jeugdcamping.com/2011/index.php
deze misschien?

Toegevoegd na 3 minuten:
hier is er ook nog een,het valt niet mee om iets te vinden als je 14 jaar bent,maar je kan het proberen,als je via je ouders boekt.

http://www.jongerencamping.nl/index.php