waar kan je het best op een betaalbare manier met drie kleine honden die ook lekker vrij kunnen lopen op vakantie naar frankrijk bv?

Wil graag met drie hondjes op vakantie,maar dan een betaalbare plek die omheind is,hoeft helemaal niet toeristisch te zijn en met een zwembad erbij.(vaak vragen ze belachelijke prijzen per hond bv per nacht etc,echt niet leuk meer,terwijl we hele kleine hondjes hebben,maar daar word niet naar gekeken helaas)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (3)

Dogsincluded, zie link, hier staan veel plekken op waar je honden welkom zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien is dit wat voor jullie. Mijn ervaring is, dat ze in Frankrijk wel tolerant zijn wat betreft honden. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op vakantiehond.nl