Hoe is het uitgaansleven voor 17 jarige in nijmegen?

ga op vakantie in nijmegen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
6K

Het beste antwoord

Uitgaan in Nijmegen is iets unieks. Combineer het bourgondische en openhartige karakter van de Nijmegenaar met de vele studenten en het prachtige historische decor van de stad en je begrijpt dat hier menig avond op een feestje uitloopt. De kroegdichtheid is groot en er op vermaak op verschillende niveaus. In Nijmegen mogen uitgaansgelegenheden zelf bepalen tot hoelaat ze doorgaan. Vanaf 4 uur mogen er geen nieuwe gasten binnen maar wordt er met de gasten die binnen zijn tot in de kleine uurtjes doorgefeest!

Bekende uitgaansgebieden zijn de Molenstraat, in de Betouwstraat en het plein bij de Koningstraat. Maar er zitten vooral ook veel leuke cafeetjes verstopt in de zijstraten. Wil je een leuke avond uit, dan hebben we een aantal tips. Begin de avond in Café Faber, doe dan een drankje in stijlvolle bars als Riva of Lux. Proef de cocktails van Demain en dans de nacht weg in de Compagnie. Helemaal uit je dak gaan? Dat kan in de Matrixx. Deze danceclub is tot ver buiten Nijmegen bekend. Bekijk hieronder het complete overzicht uitgaansgelegenheden in Nijmegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Bekijk hieronder het complete overzicht uitgaansgelegenheden in Nijmegen.
Wáár?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er toch héél duidelijk onder, beter lezen Amadea.
Amadea
12 jaar geleden
Nee, Mariejose, die link heb jij pas minuten later toegevoegd. Ik kan er slecht tegen als mensen vals spelen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel helemaal niet vals, maar ja zoals de waard is zo vertrouwd hij zijn gasten.......
Amadea
12 jaar geleden
Het is al meer GV-gebruikers opgevallen, dus doe ermee wat je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik zeker doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea, waarom toch zo venijnig en waarom anderen er bij gehaald? Goeie Vraag is maar een spelletje hoor,al lijk jij het niet zo te beschouwen.
Amadea
12 jaar geleden
Het is helemaal niet venijnig. Zoals ik al aangeef kan ik er slecht tegen als mensen vals spelen. GV is deels spel, maar aangezien de doelstelling verspreiding van kennis is is daar serieus mee omgaan waardevoller dan het allemaal als gein te zien. Antwoorden van anderen kopiëren om daar punten voor te krijgen vind ik vals spelen. En omdat het achteraf toevoegen van de bron niet zichtbaar is kan je wel erg makkelijk een ander toeschuiven niet goed te hebben gekeken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ga je dan niet uit van iemands goede intentie? Het overkomt iedereen wel eens dat een bron plaatsen niet direct lukt, of domweg vergeten wordt.
Als Marie-José schrijft: Kijk hieronder enz..,dan ben je toch overtuigd van haar goede bedoelingen?
Dit is niet de eerste keer dat je iemand op de vingers tikt,dat is mij en meedere deelnemers opgevallen, maar als jij het nodig vindt dat te doen en je er prettig bij voelt, moet je vooral zo doorgaan.
Dit is mijn laatste reactie hierop en ik zal die van jou dan ook niet beantwoorden, mocht je in de verleiding komen, hierop te reageren.

Andere antwoorden (1)

In de link staan diverse uitgaansgelegenheden.
Nijmegen is een gezellige stad, het is ook een studentenstad, dit zorgt meestal voor veel gezelligheid.