Wat kun je in hvar doen als het regent?

Ik zit nu in hvar en het regent heel hard.
Ik wou vragen aan iemand wie hier misschien ook is geweest of die nog wat weet wat je hier kunt doen als het regent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Een museum bezoeken.kaartspelen.gezelschapspelen ,internetten zoals je nu doet,games op de pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op de site van Zoover.nl voor informatie. Die is meer gericht en actueel dan je hier kunt krijgen.

Controleer even wat in de toegevoegde bron staat, want daar is het 50% van de tijd neerslag. Er is dus nog hoop voor de andere 50% van de tijd. Succes.

Toegevoegd na 13 minuten:
Zelf zou ik winkels gaan bekijken. Hoe klein ze ook zijn en gaan kijken of er een gezellig kroegje of eettentje is. Maar ik heb ook een goede poncho. Het regent nooit de gehele dag door. Tussen de buien door is het altijd wel lekker.
Ik ben daar ooit in de buurt geweest, maar toen was alleen de laatste dag verregend. Ik ben gaan zwemmen, maar dat was wel in de buurt. Gewoon buiten in de open lucht. Had het hele bad bijna voor mezelf alleen.