Weet iemand wat de goedkoopste en beste manier is om van Limburg naar Schiphol te komen? Incl bagage en 2 kids onder de 4 jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Trein. Neem actie biljet Hema. Of Kruitvat. Trein stopt 'onder' Schiphol. Koffers op bagagekar en kids erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Laat je door iemand met de auto brengen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je door iemand wegbrengen met je Eigen auto. Kost het alleen benzine (ipv benzine "en iets extra voor de afschrijving").
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niemand hebt die je weg kan brengen is de trein de goedkoopste oplossing. Op de website, 9292ov, kan je de reis plannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schipholtaxi. Geen geklungel met bagage en geen gedoe met de kinderen.

Is niet de goedkoopste manier van reizen, maar wel veruit de makkelijkste. Zou niet met het openbaar vervoer gaan, want dan heb je kans dat je in een volle trein terecht komt. Met twee kleine kinderen wil je niet het risico lopen dat je in het gangpad moet blijven staan.

Iemand charteren, om je met de eigen auto te brengen, is natuurlijk leuk, maar dan moet je wel iemand bereid vinden, om daar een dag aan op te offeren. Bovendien moet je natuurlijk wel een eigen auto hebben.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Je moet de tarieven van een schipholbusje opvragen. Soms betaal je per persoon, soms per adres (+ per persoon) maar dit laatste is soms voordeliger dan de trein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is een e-ticket een optie?

http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties/hema_dagkaarten-143724