Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik allemaal doen tijdens een lange reis naar zuid-frankrijk?

Weet iemand iets om te doen tijdens een lange reis?

Toegevoegd na 3 minuten:
maar ik ben niet degene achter het stuur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou naar de bibliotheek gaan en enkele reisboeken meenemen die wat info geven over de vele steden waar je langs- of doorrijdt.

Steeds wanneer je er een nieuwe streek of stad aankomt zou ik een stukje info erover aan de medepassagiers luidop voorlezen.

Iets anders:

Een E-boek beluisteren op mp3.
Sudoku's invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een boek lezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Lijkt me niet zo'n goed idee. Als je in een rijdende auto een boek leest, kan je wagenziek worden, omdat jouw ogen niet zien wat jouw evenwichtsorganen voelen.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slechts een klein percentage van alle mensen wordt wagenziek door het lezen van een boek tijdens het rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik heb vroeger uren lezend doorgebracht in de auto vanuit NL naar zuid-Oostenrijk. Geen enkel probleem.
playstation portable, film kijken, spelletje spelen, boek lezen (zoals hierboven al aangegeven

óf; jawel: PRATEN!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een spelletjes spelen ( er bestaan reisgezelschap spelletjes), ja kan een boekje lezen, filmpje kijken, gewoon praten kijken naar het mooie uitzicht,....
Let op, sommige mensen worden worden misselijk als ze lezen en spelletje spelen in de auto als jij zo iemand bent kan je best gewoon voor je uit kijken of bij de apotheker een pilletje gaan halen tegen reisziekte of tegen de misselijkheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding