Hoeveel Kilo mag je meenemen in ruim baggage ? zit hier een limiet op ? gaat om US Airways

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Dat hangt af van de route die je vliegt.

Hier een link naar de complete bagage-informatie van US Airways.

http://www.usairways.com/nl-NL/travel_information/baggage_policies/default.html

Toegevoegd na 9 minuten:
Hmmm... plaatje is erg klein (tenzij je er op klikt).
Hoe dan ook: er staat maximaal 23 kilo.

Per 2e stuk bagage moet je betalen (je mag maximaal 9 stuks meenemen).
(hierbij ben ik er vanuit gegaan dat je doelt op een vlucht vanuit NL naar Amerika. Mocht je ook nog een binnenlandse vlucht hebben, dan moet je voor je eerste stuk bagage ook betalen (25 USD)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp uit de bron, dat je maximaal 22 kg (50 Engelse pond) mag meenemen. Wil je meer meenemen, dat mag dat ook, maar moet je bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mocht altijd 15kilo mee.