Met welke reisorganisatie kan ik naar Californie?

Ik wil graag een keer een reis maken naar californie. Of een groepsreis , of een individuele reis. Maar ik wil in ieder geval ook naar beverly hills en hollywood.
Ik kan echt weinig reizen vinden. De meesten gaan naar florida, en als ze naar californie gaan, komt beverly hills etc niet voor in het programma.
Heeft iemand wat website's die goede reizen aanbieden naar Californie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Naar de VS (en dus ook Californie) kan je heel goed zonder reisbureau.
Misschien zijn er zo weinig pakketreizen omdat meesten het toch zelf willen regelen.
Ik ben de afgelopen jaren drie keer (alleen) naar de VS op vakantie geweest en heb alles zelf geregeld (1x Florida, 2x California/Southwest). Je kan vanuit thuis via internet alles regelen: vlucht, autohuur, hotels, zelfs excursies.
Uiteindelijk heb je veel meer vrijheid en keuze als je je reis zelf boekt. Zo had ik een hotel in Hollywood op 100m van de Walk of Fame (Orchid Suites) en een lodge op 20m van de Rim bij de Grand Canyon. Dat krijg je nooit via een reisbureau.
Op deze websites vind je erg veel nuttige informatie:
http://forum.verenigdestaten.info/
http://www.wereldwijzer.nl/forum/amerika-reiscafe
http://www.allesamerika.com/
Utrecht
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Fox Vakanties heeft mooie reizen met een rondreis Californië.

Een groepsrondreis;
http://www.fox.nl/groepsreizen/reizen/reisinformatie/noord-amerika/verenigde-staten/14-daagse-rondreis-het-wilde-westen-met-klm_p2796_algemeen.asp

Of een individuele reis;
http://www.fox.nl/individuele-vakanties/reizen/reisinformatie/noord-amerika/verenigde-staten/21-daagse-individuele-rondreis-easy-going-beste-van-het-westen-met-united-airlines_p4836_programma.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een rondreis gehad in California met Contiki, echt helemaal geweldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als amerika specialist ken ik jan doets. dat is www.jandoets.nl , of hun california reis naar jouw smaak is zal je zelf moeten kijken.
Verder vind ik oad ook heel prettig, maar ik neem aan dat je dat al bekeken hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Heb net even gekeken op de website, alleen als ik op een reis klik kan ik weinig informatie vinden (bijv dagprogramma, hotelinfo etc)
Weet u waar ik dat kan vinden, of moet ik dan een brochure bestellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een brochure bestellen, betaal je portokosten, maar je kan ze ook online bekijken. Verder kan je een reis bij hun in persoon op kantoor boeken ( heerhugowaard ) of je regelt het allemaal via email of telefoon ( dus online ) .
Sowieso kan je meteen de brochures bekijken.
http://www.jandoets.nl/online-brochures/12_index.html ( ik werk niet voor jandoets hoor, ;-) )
Ik ben vorig jaar geweest, helemaal geweldig.
Wij zijn gewoon naar een reisbureau gestapt en onze wensen verteld.
Zij hebben toen een aanbieding gemaakt en na een beetje afdingen hebben we een leuke reis gemaakt.
Dit zou ik je echt aanraden. Want met die vaste reizen zit je vast aan een schema. En als jij toch iets langer op een bepaalde plaats wilt blijven kan dat niet. Zelfde geldt voor groepsreizen/ bus reizen je hebt geen tijd om het zelf in te delen.
Las vegas yosemite LA san fransisco daar moet je minimaal 2 dagen voor uit trekken.
En je aanbieding vergelijken op internet. Hotel rates en auto verhuur rates. Is ook een goede tip.
Wanneer je alle hotels van de zelfde keten neemt schijn je te kunnen schuiven met verblijfsdata, dus dan kan je nog ergens een dagje langer blijven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jan Doets reizen heeft usa als specialisatie.
Kras heeft ook veel reizen.
Wel mega-duur!
The Western Parcs is een naam die vaak gebruikt wordt voor reizen naar California.

Echter, CA is ook goed zelf te doen! Boek een ticket naar Los Angeles, zoek een leuk hotel bv aan Melrose Avenue, loop naar Sunset Avenue, hop daar op een citytrip zodat je de highlights alvast zietcen je kunt orienteren, en voilla, je weet wat je de rest van de vakantie kunt doen.

Beverly Hills en Hollywood zitten in de tour. Trouwrns, ws kun je vanui het hotel ook wel diverse trips regelen. Staan allemaal folders met uitjes. Vliegen boven de Grand Canyon, dagje Universal Studios of Disneyland, Venice beach... Whoa...

Ik weet niet hoe oud je bent, maar tis heel goed zonder reisorganisatie te doen.

Succes!!! *ben jaloers*