Wat betekend die witte stikker achter op sommige Franse auto's

Wat betekend die witte stikker met rode hoofdletter A achter op sommige Franse auto's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Beginnende bestuurders moeten rondrijden met zo'n sticker. Voor hen gelden ook andere snelheidsregels. Tot en met 2 jaar je rijbewijs ben je en beginnend bestuurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt voor de snelle reactie.
Staat voor beginnend bestuurder
Meestal jonge mensen achter het stuur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aspirant.
Gedurende de tijd dat je aspirant bent moet je vergezeld zijn van een ervaren bestuurder.