Waar kun je in zweden een kleine motorboot huren voor een dag?

Zoals de titel al aangeeft, ik ga een roadtrip doen door zweden en wil ergens in een mooi gebied (zweden zit er vol mee ;)) een moterbootje kunnen huren voor een paar uur. Ik blijf in zuid-zweden tot 100km boven karlstad en zoek hier dus een plek om een motorbootje te huren waarbij je geen vaarbewijs nodig hebt, voor 3 man.

Iemand ervaring hier mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.7K

Antwoorden (4)

ik zou een haven proberen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan eventueel ook hier kijken.
http://www.happycharter.com/en/show-boat/all-yachts/yacht-charter/1/xx_ct_c/se/

Een zweeds charter bedrijf in voornamelijk jachten en speedboats. Misschien zit er wat kleins voor je tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Stockholm...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel campings en stugaverhuurders bieden de mogelijkheid een boot of kano te huren: zie bron voor voorbeeld (op de foto een boot met buitenboordmotor, dat is wat je zoekt denk ik).

Toegevoegd na 9 minuten:
U kunt tijdens uw vakantie ook voor SEK 1000,- een boot huren voor een dag. Het is niet mogelijk om dit van te voren te reserveren, maar geeft u dit bij aankomst aan.
(zie bron: sweeds.com)