Ik wil (alleen) lekker genieten aan zee. Dus 1 persoon en ontbijt is niet nodig. Bestaat er zo'n hotel of plaats aan de Belgische kust

Meestal is ontbijtservice inbegrepen in de kamerprijs, bestaan er ook hotels of plaatsen waar dit niet inbegrepen is? Ik wil gewoon 2 dagen op "kot" zitten en alleen sporten langs de zee. Aangezien de zee ver weg is van mijn huis, zou ik dus een onderkomen van 2 dagen moeten vinden, zonder veel poes-pas. dus zonder ontbijtservice en al die "zever". gewoon hotel mag wel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Heb je al gekeken naar appartementen? Hier zit meestal geen ontbijt en zo bij. Misschien zit er op deze site iets voor je bij http://www.lacotebelge.be/index-nl.html.
Succes en veel plezier als je gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.booking.com/city/be/knokke-heist.nl.html?aid=303947;label=knokke-heist-jsGGwYXSO87_RLUm0b6s8gS856889827;ws=&gclid=CLbNtcfSw5wCFYQF3god4EcuOg

hier staan hotels zonder ontbijt tussen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ vandaag Toch weer bookings.com he!
succes
Hier kun je je overnachting vaak gunstig en zonder ontbijt boeken: http://www.nachtjeweg.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest op een bepaald moment voor zaken ergens heen, alleen. Toen kreeg ik dus te maken met dat alleen reizen niet gewenst is door hotels. Doen ze ontzettend moeilijk over.

Mijn oplossing. Geboekt voor 2 personen en alleen aan komen zetten. Simpel zat. "mijn vrouw is ziek geworden en komt misschien morgen". Vaak betaal je toch voor de kamer en niet per persoon.

Je kunt ook kijken of er een F1 of zoiets in de buurt zit.