Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft de Boeing 777-200ER van KLM AVOD (Audio-Video on Demand)?

Ik vlieg namelijk eerdaags naar New York en dan wil ik wel wat te doen hebben aan boord. Ik heb ook gemerkt dat de meeste Boeing 747's van KLM nog geen AVOD hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
815

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat laatste klopt niet meer. De 747's zijn als laatste omgebouwd, maar al sinds een tijdje zijn ze allemaal omgebouwd. Dus elke 747 heeft AVOD.

En de 777-200 dus ook (heeft ie altijd al gehad).
Dus of je nou met de 777 of met de 747 naar New York gaat, je hebt altijd AVOD.

En als de stewardess komt om te vragen wat je wilt drinken of eten, druk dan even op het groene knopje (dat is pauze) dan kan je met elkaar praten :-P

Veel plezier in New York!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens de site van Seatplans wel:

"In economy class, a newer IFE product features AVOD with a choice of 60 movies. Screens are 6.5 inches (16.5cm) while controls are seat-based and hand-held (not touchscreen). There are also in-seat and wall-mounted telephones for those who need privacy."

http://www.seatplans.com/airlines/KLM/seatplans/B777-200-6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle intercontinentale vluchten van klm hebben dit nu, gelukkig:) Films games series genoeg kijk plezier voor de reis over de grote plas...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding