We zouden best eens met de bus naar Spanje willen, maar wil alleen een reis, geen all-in gedoe. Waar vind ik een busreis naar Spanje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen all-in of gewoon geen verblijf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is al gezegd, dus even een reactie. Eurolines is een betrouwbare en goede busmaatschappij. Mijn zus woont in Spanje en is jarenlang met de bus heen en weer naar Nederland op vakantie geweest. Ze hebben een website: www.eurolines.nl

Het beste antwoord

eurolines biedt dit soort tickets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik zou hier eens kijken http://pendelbus.besteoverzicht.nl/Busreizen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eurolines. Afhankelijk van waar je in Spanje naartoe gaat is het nog wel een flinke trip. In sommige gevallen is een vliegticket misschien goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
solmar en boosten daar kan je ook boeken voor alleen de busreis kost ongeveer €100 retoer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je met de bus?
Een ticket van Ryanair, Easyjet, Vueling of Transavia is (als je op tijd boekt) echt niet duurder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eurobussing.