Kun je een oude tent gewoon met de vuilnis meegeven of moet je naar de milieustraat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor tent? Oud oud? Dan zalik hem gratis weggeven via een forum. Is een ander ook blij. Iets meer moeite maar dan maak je wel iemand blij. Bushcraft forums vinden dat leuk ;)

Het beste antwoord

Als hij gewoon in je kliko past wel, maar ik kan me voorstellen dat hij dan vol is en dan is het het ritje naar de milieustraat (gewoon bij het grofvuil) misschien wel waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dit mag gewoon met het vuilnis mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt er van af. In t Gooi bijv, bijv Weesp, Bussum, kun je m in de textielbak gooien, zonder stokken natuurlijk. Moet wel droog en zonder olie/teervlekken zijn.
Als je de stokken op straat legt, worden ze vast meegenomen, t brengt geld op (oud ijzer etc)

In Amsterdam kun je helaas je tent niet kwijt, kringloopwinkel (mits goed) of in een afvalbak is dan het beste.