1 A.M PST, hoe laat is dat in NL?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
17.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt, je kan niet invoeren 1 PST dat ie dan laat zien=GMT +2, of wel?

Het beste antwoord

10:00 in de ochtend.

Kijk in de bron, dan zie je de huidige tijd in die regio. En daar zit ook een zomertijd verrekening in.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind deze website toch makkelijk, +11 (duimpje en beste AW)

Andere antwoorden (1)

Tijd is altijd "makkelijk" om te rekenen via de GMT (Greenwich Mean Time) tijd:

Pacific Standard Time (PST) = GMT-8
Pacific Daylight Time (PDT) = GMT-7

Normaal zitten we in Nederland op GMT +1,
en nu door de zomertijd op GMT +2

Dus om nu van "onze" tijd naar PST: -10 uur.
-> Nederland 14:00, GMT: 12:00 PST: 04:00

-> 1 A.M. PST -> 11 A.M NL tijd.

Greenwich Mean Time (GMT) was established in 1884 at the International Meridian Conference, when it was decided to the place the Prime Meridian at Greenwich, England.