Waar vind ik een leuke vakantie woningen voor jongeren met veel uitgaansmogelijkheden ?

Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Als je in buitenland wil gaan is Salou en Mallorca een aanrader. In Nederland gaan jongeren nog wel eens naar Texel of groenlo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chersonisos :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tirol voor buitenland texel voor binnenland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt verschillende jongerenorganisaties die juist gericht zijn op stappen e.d. denk aan een gogotours of een beachmasters.. Ga ook even langs Dreizen o.i.d. zij geven je dan een boek mee met al dit soort jongeren reizen.

Zelf ben ik 2 jaar terug naar argeles sur mer geweest, ontzettend gaaf! Je krijgt ook de mogelijkheid om allerlei activiteiten te ondernemen geregeld door die organisatie, zoals raften, lasergamen, mountainbiken (op een berg!! )

Daarbij zijn ze vaak ook lekker lowbudget wat natuurlijk fijn is al jongerezijnde

Veel succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
buitenland rimini in italie,binnenland texel ,renesse