Weet iemand de site waar je kan zien welke reisbureaus te vertrouwen zijn en welke niet ik ben hem kwijt.

Ik weet dat er een site was waar je kan zien welke reisbureaus te vertrouwen zijn en welke niet.
Ik had hem toen opgeslagen maar door het formateren ben ik hem kwijt geraakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je moet kijken op SGR.nl
als ze daarbij aangesloten zijn heb je garantie.

Toegevoegd na 2 minuten:
in de 2de link kun je als je een bureau gevonden hebt en wilt boeken controleren of hij is aangesloten bij het SGR.

Toegevoegd na 59 minuten:
Je kunt ook kijken bij de ANVR link 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar tourplan had dat ook die vertrouwde logo's en die is toen ook failliet gegaanzei iemand. Ik ga meestal via d_reizen en dat gaat goed,maar iemand zegt je kan veel goedkoper als je via internet zoekt naar reizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja volgens mij was het die site SGR ik ga ff op mijn gemak kijken bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bedrijf kan nog wel falliet gaan als ze zijn aangesloten maar dan krijg je je geld terug van het SGR.
En inderdaad vaak is het goedkoper om via internet te boeken want dan boek je rechtstreeks bij de maatschappij en niet bij een tussenbureau dat er ook zo n 10% voor wil hebben om alles voor je te regelen.

Andere antwoorden (1)

Naar dat ik een reis had geboekt bij een reisbureau via internet is dat reisbureau failliet gegaan drie weken voor vertrek van onze vakantie. Wij hebben binnen een week het volledige bedrag terug gestort gekregen. Ik controleer altijd als ik via internet boek of de contributie is voldaan bij de ANVR door het reisbureau dat is heel belangrijk als dat niet het geval is dan betalen ze je nog niet terug. Het is belangrijk dat het bedrag voldaan is in de maand dat jij je vakantie boekt. Zijn ze na deze datum lid geworden en er gebeurd iets krijg je nog je geld niet terug.
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de ANVR de schade heeft afgehandeld.

Het antwoordt op je vraag is ANVR en SGR