Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met reisorganisatie Aero world uit duitsland/Dusseldorf ?

Ik kan hier geen informatie over vinden op het internet.
Of ze zijn aangesloten bij een waarborgfonds, enz
Niet dat ik mn geld kwijt ben na 4 tickets betaald te hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Veel info kon ik ook niet vinden maar wel een link. Niets over garantiefonds o.i.d.
Als je vliegt met Turkmenistan Airlines boek je bij Aeroworld germany, Dusseldorf. Zie link

Toegevoegd na 4 minuten:
de 2e link is in et nederlands, maar geeft ook geen nadere info over garantiefonds/sgr
wel de volgende zin gevonden:
Turkmenistan Airlines is lid van de IATA. (Zie link voor info over IATA)
De Turkmenistan Airlines vloot bestaat uit modere toestellen van het type Boeing (717/737/757/767). Alle vluchten worden uitgevoerd in een twee klassen configuratie (Economy en Business Class).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het ook uit aan het zoeken maar ik zie nu dat het op het zelfde adres in nederland gevestigd is als de vries reizen in drachten die vorig jaar failliet is gegaan... ik weet het nu ook niet meer zo goed.. ik vraag me ook af of er meer info over is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het vorige antwoord gegeven.. maar waar willen jullie naartoe vliegen? ik ga denk ik deze week ook een keer bellen, ik heb ook al via de mail contact gehad. maar ik ben ook erg aan het twijfelen, wij moeten nml ook 4 tickets hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb effe een acount hier aangemaakt:
Maar wij willen van Dusseldorf naar Bangkok vliegen.
Wij hebben nog geen reactie van het bureau ontvangen.
Hoogswaarschijnlijk ivm het weekend.
wel hebben we de reservering ontvangen.
Maar nu moeten we betalen, maar het ziet er best onbetrouwbaar uit.
Maar, Wij denken dat het bedrijf in duitsland zit... hoe zit dat dan ?
Wij werden gebeld, en die man zat op zakenreis in senegal, om ons te vertellen dat hij de mail die hij stuurde niet kon verzenden. wij vinden het maar een raar verhaal, dus weten even niet wat we moeten doen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding