Wie weet een budgethotel in cairo in de wijk giza?

Hallo allemaal,

Eind september naar mijn vrienden in cairo....ik logeer bij ze in huis maar heb nog vriendin en haar man mee waar ik een leuk maar niet te duur hotelletje voor zoek....het liefst in de wijk GIZA (piramide street) omdat we dan wat dichter bij elkaar zitten...
hoop dat er iemand is die me helpen kan en iets leuks weet...

Marianne

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik weet, dat gastvrijheid in Egypte zo hoog in het vaandel staat, dat ze hun eigen bed aan gasten geven en zelf op de bank in de woonkamer gaan slapen, of in de kinderkamer erbijgepropt.
Maar ik denk dat je toch de meeste kans hebt op een goede tip, door het je vrienden te vragen iets voor je te boeken. Caïro is een dusdanige wereldstad, dat de hotels allemaal langs de Nijl liggen - de hotels van de bekende (dure!!) ketens tenminste. Kleine, goedkopere hotels, waar je toch nog veilig kunt overnachten zou ik écht aan Egyptenaren overlaten.
Dus inpraten op je vrienden, dat je er echt op staat, je vrienden zelf onder te brengen, en niet ook nog in hun huis erbij - daarbij wens ik je veel overredingskracht toe !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag. -1.
Hier is een goedkoop hotel in die buurt met hele goede recensies. De recensies staan op onderstaande website:
AWM
14 jaar geleden
Het Europa Hotel Giza en Cataract Pyramids Resort- Giza hotel zijn beide zeer voordelig. Succes!