Hoe zijn de wachttijden in Disneyland Parijs in de zomervakantie?

Heeft iemand ervaring met de wachttijden, bijv eind juli (midden in de zomervakantie) is het dan veel drukker dan in een willekeurig weekend in het voor- of najaar. En hoe is de temperatuur?

amigo
12 jaar geleden
in: Vakantie
4.4K

Het beste antwoord

Ik denk heel lang, ik ben afgelopen kerstvakantie geweest en de wachtrijen waren soms meer dan 3 uur. Een aanrader is de fastpass, dan kan je na een bepaalde tijd terukomen en dan kan je via een speciale ingang en hoef je heel weinig te wachten. Je kan er wel maar 1 tegelijk aanvragen, maar wij haalden er 1 en gingen dan het park doorlopen en wat eten en dan konden we in de attractie. Niet elke attractie heeft dit trouwens, maar de best bezochte attracties hebben dit wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nog wat vergeten, maar wij gingen een paar dagen en mochten dan ook 's avonds het park in. Heerlijk rustig, 3 keer achter elkaar in de Space Mountain enzovoort! En dit was tussen kerst en oud en nieuw, dus best wel drukke periode.
amigo
12 jaar geleden
Net zo als deze waren de meeste antwoorden natuurlijk NIET wat ik wilde horen maar wel HEEL nuttig dus, want je kunt het maar beter van te voren weten. Ik ga wel eens buiten de zomervakantie...... Dank aan iedereen

Andere antwoorden (7)

Ja de wachtrijen zijn echt een drama. Als je de zomer vakantie kan ontwijken dan moet je dat ook zeker doen, zelfs met een fastpass is het teveel gewacht.
Het beste tijd is meestal februari in mijn ervaring. Het is dan nog wel iets koud maar de meeste attracties zijn overdekt of binnen. En let ook op of de fransen misschien een feestdag hebben. Want dan trekken ze ook masaal naar de parken toe...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het best kan je gaan in de herfstvakantie, want in de zomervakantie heb je grote kans dat belgen, fransen, duitsers ook allemaal vrij zijn. toen ik er was in de zomer dan moet je ongeveer 2 uur wachten voor 1 ritje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal erg lange rijen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben in de herfstvakanties geweest. ik kon de Rollercoaster zelfs 2 x in in nog geen 15 minuten. ook ben ik een keer in de zomer vakantie geweest. toen ben ik in 15 minuten ongeveer 2 meter opgeschoven. ga gewoon lekker in de herfstvakantie met de kids. vinden ze veel leuker en dan is het niet zo erg als ze het niet meer op kunnen houden als je in de rij staat. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de attracties? Uren.... en uren.... en uren
Het is gewoon niet leuk meer om in die hitte te blijven wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ramp! En het was zó heet! Uren stilstaan en dan even een attractie die zo afgelopen is. Nóóit meer in de zomervakantie. Voor kinderen echt een ramp. Niet leuk meer.
Temperatuur ja, dat kan wisselen. Net als bij ons. De ene dag warm of heet, de volgende dag kan het regenen. Is geen standaard antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben daar ook uuuuuuuuuren aangeschoven aan bepaalde attracties. Goede moed !