Waar zijn er strandhuisjes?

Las het ergens in een tijdschrift maar ben het vergeten.
Je kan ze huren aan zee en overnachten. Iemand ervaring ermee en is het rustig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stond dat niet in de Kampioen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Las het ooit in de Belgische Libelle (ben Belg)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord uit luiheid, maar ik denk dat je het beste zelf kunt googelen op "strandhuisje huren". Er is namelijk zo'n groot aanbod, van Zierikzee tot Callantsoog, dat het veel te veel zou zijn om het hier allemaal op te voeren.

Het beste antwoord

Hallo Zazoe,

Landal Greenparcs heeft sindskort strandhuisjes te huur, ze staan in Julianadorp aan zee (de kop van Noord-Holland)
Kijk even op www.landal.nl/ooghduyne
Ik heb er verder geen ervaring mee.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zandstralen. Je weet er echt alles van! +

Andere antwoorden (2)

Ze worden zeker verhuurd in Katwijk (strandpaviljoen Willy zuid).

Wij hebben het ook nagevraagd maar voor het hele seizoen is het binnen de kortste keren al helemaal volgeboekt.
Het advies aan ons was om ik geloof 31 december 12 uur direct achter de computer te gaan zitten en dan direct te boeken omdat het heeeeel snel verhuurd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. zijn binnen no time verhuurd. Wij waren ook te laat.
Ze zijn particulier te huur in Zoutelande en Dishoek in Zeeland!