Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

we gaan naar camping la vallee de deauville we gaan met 1 gezin met kids van 6/4jaar en een stel wat is er te bezichtigen met twee kleine kinderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
796

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Caen is wat mij bij staat een schitterende stad. Wat je zeker gezien moet hebben op weleenswaar ongeveer 1,5 uur rijden is Mont Saint Michel. Daar is ook het schitterende Saint Malo. Lekker dagje weg met de zwembroeken mee voor het strand (bij Saint Malo) Voor het overige is de zee schitterend om te wandelen maar je kan weinig zwemmen, vandaar ook het zwembad. Volgens mij kan je paardrijden, zeilen met zeilwagen, golfen etc. Als je van fietsen houdt kan dat ook, maar wandelen is top langs de zee of bij een klein plaatsje. Verder ken ik het niet zo, Le Havre is een grote plaats geloof ik met wel leuk winkelen maar ook erg industrieel.
Zon en goede zin doet wonderen. En bezoek ook eens Google en ter plekke de receptie en het VVV (le syndicat d'initiative).
Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Plusje voor Mont Saint Michel. Ik ben er begin april geweest. Heel aparte ervaring :)

Andere antwoorden (1)

Als de Tweede Wereldoorlog jullie interresseerd, kan je daar je hart ophalen. De D-Daystranden en de daarbij behorende musea zijn zeker het bezoeken waard. Maar of dat nu iets is voor kleine kinderen ... Voer de campingnaam eens in op Google, dan kom je ook zat informatie tegen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding