Rond welk tijdstip gaan mensen naar Griekenland op vakantie?

Weet ik veel

Weet jij het antwoord?

/2500

In de maand augustus..... Toegevoegd na 55 seconden: Maar ook in Juli.....

Aangezien er naar Griekenland veel charters gaan en charervliegtuigen vaak minder fijne vertrektijden hebben is mijn antwoord; Meestal 's nachts. Toegevoegd na 1 uur: In antwoord op je reactie: Het merendeel van de toeristen zal deze landen in juli en augustus bezoeken. Vanaf maart is het in Griekenland al goed toeven met lekker weer. Rond mei is het helemaal prima: nog niet zo druk maar wel heerlijk weer.

Al vanaf mei is Griekenland een gewilde vakantie bestemming, de piek is in de zomervakantie en dan met name de bouwvak, maar ook nu zijn er al toeristen in Griekenland.

Ga altijd in mei. De bloemen zijn dan erg mooi. Wat later en alles is geel en verdord. De samariakloof op Kreta is een aanrader!!

Ik ben alle keren in september geweest. Net het hele warme eraf en supermooi weer gehad, dan kun je ook nog wat doen of bekijken. En het was nog steeds boven de 30 graden. Dat was op rhodos en zakynthos.

Zo rond hun 53e verjaardag en wel voor de rest van hun leven.

Wij gaan over twee weken naar Kreta, voor 12 dagen. Hoop dat het dan nog niet te heet is. Het is dan zeker nog goedkoper dan in het hoogseizoen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100