Wie weet een aangepaste vakantiebestemming voor mijn rolstoelgebonde oma?

Ik ben op zoek naar een vakantiehuis die geschikt is voor vier personen waarvan één gebruik maakt van een rolstoel. Liefst in Luxemburg, Oost België of Noord Oost Frankrijk. Wie weet iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Hier heb je een lijst met vakantiehuisjes/hotels geschikt voor rolstoel. Kun je kijken of er eentje bij is in een voor jullie gewenste omgeving.
http://www.rolstoelvakantie.com/page1002.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ER zijn tegenwoordig gelukkig meerdere aangepaste vakantiebestemming. Als je googelt op ""vakantie en rolstoel"" rolt het er zo uit. Je moet ook naar de omgeving kijken, of er goede paden zijn. anders is het met een rolstoel niet te doen. Ook hellingen zou ik je niet aanraden.