Weet iemand waar ik goedkope tickets naar nieuw-zeeland (aukland) kan boeken ?

Gister was er een mooie aanbieding van KLM vliegen via USA voor 1088 euro. Vandaag ging ik weer kijken was het weer via Azie en voor 1400+. Weet iemand nog goedkope sites / luchtvaartmaatschappijen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Mee eens met BvW

http://vliegtickets.worldticketcenter.nl/

Ticket naar USA was voor ons bijna 500 euro goedkoper p.p., wel met 1 tussenstop uiteraard, maar die paar uur is't wel die paar honderd euro waard ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt kijken bij:
-Cheaptickets
-Vliegwinkel
Hier laten ze De prijs van alle vliegtuigmaatschappijen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op onderstaande site kom ik op 980 Euro uit (wel via Azie).

http://www.skyscanner.nl/vluchten/nl/akl/goedkoopste-vluchten-van-nederland-naar-auckland-international.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
World Ticket Centre. In Amsterdam.

Vlucht met tussenstops is vaak goedkoper dan rechtstreeks.

Ter overweging kan je bijv besluiten in Azie en stopover met hotel te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik diverse ticket zoekmachines voor vluchten met flag carriers. (zie link).
Overweeg om low cost te vliegen met Air Asia X. Is wel wat ingewikkelder maar kan veel schelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.orbitz.com doet het altijd goed voor internationale vluchten!
Bronnen: