Wat kost een veerboot, enkele reis met de fiets Cherbourg Portsmouth.

Ik kom d'r maar niet achter...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (3)

45 GBP volgens aferry.com

Kon geen fiets selecteren kon alleen auto, bus, camper en motor selecteren. Dus heb ik maar lopend gedaan.

http://www.aferry.com/quote/booking/afrybook.asp?SD=5805632016020110522224745
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan. Voor zover ik het begrijp gaat de fiets gratis mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inclusief fiets gaat het 100 GBP
(volgens de koersconverter van GWK.nl is dat € 104,43).

http://www.brittany-ferries.co.uk/breaks/cycling-holidays-france/cherbourg-route

Een fiets kost 5 pond enkele reis.

Toegevoegd na 13 uur:
Die 100 GBP betreft een retour, ik had even over je enkele reis heen gelezen.

Enkele reis is het 50 GBT (€ 52,22)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is deze boot dubbel zo duur dan ik had gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh shit, ik zie nu pas dat de vraag enkele reis is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol :-D