Degene waar ik mijn vakantie heb geboekt mailt niet terug. Wat moet ik doen?

Ik heb vorig jaar november een vakantie geboekt via de site homeaway.nl . Ik nam contact op met de eigenaar van het appartement, hij mailde altijd dezelfde dag nog terug.

We hebben de reservering toen vastgelegd, en ik heb toen een voorschot overgemaakt (20% van de gehele prijs) en hij vroeg me weer contact op te nemen zodra ik bijna zou vertrekken.

Nou vertrek ik dus over 1.5 week, en heb de man een week geleden gemaild met de vraag waar ik de sleutel moet ophalen, het adres enz..

Maar nou mailt die man dus al een week lang niets terug... En dat terwijl hij bij de reservering in november dezelfde dag altijd nog terugmailde...

Ik heb nooit iets anders gevraagd dan een mailnummer en een rekeningnummer om het geld op over te maken...

Wat kan ik nu doen?

Toegevoegd na 12 uur:
Bedankt voor alle reacties!!
Gelukkig is het toch goedgekomen. De man heeft me vanmorgen toch teruggemaild. Hij had het gewoon druk..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Kimath
12 jaar geleden
wel erg lang van te voren om dan al geld over te maken. Ben bang dat je het kwijt bent :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact opnemen met homeaway
Heb je aanbetaling gedaan direct bij de eigenaar of bij Homeaway? Van concurrent Airbnb weet ik dat de aanbetaling naar Airbnb gaat en dat zij pas uitbetalen 1 dag nadat de boeking is begonnen. Zo voorkomen zij fraude.
Succes

Het beste antwoord

Ik heb eens verder op de site gekeken, als je geen contact met de eigenaar kunt krijgen, kun je ook contact opnemen via het contactformulier van homeaway. Ook kun je zien of het huis is verhuurd/gereserveerd op de site in de tijd dat jullie het huis zouden huren. Staat er geen telefoonnr bij van de eigenaar anders zou je ook kunnen bellen.

http://www.homeaway.nl/index.cfm/tgt/klantenservice?leftnav=none
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer via het rekeningnummer te achterhalen op wiens naam de rekening staat., ook kun je kijken of het bedrijf staat ingeschreven bij de kvk en zo proberen te achterhalen waar het bedrijf zich bevind...
Succes ermee..
Mocht dit allemaal niet lukken contact opnemen met de politie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weinig ben ik bang. Of je gaat op de bonnefooi en zie ter plekke wat er klopt, mits je dat adres hebt van het appartement. Mogelijk kan je buren bellen als je het adres hebt of zelfs het telefoonnummer achterhalen. Anders zit er weinig anders op dan je verlies nemen en volgende keer bij iets betrouwbaarders te boeken. Voor nu zou je mogelijk nog last minute kunnen boeken zodat je vakantie niet in het water valt, want dat zou pas zonde zijn. Succes.