als ik naar Curacao zou willen aankomende kerst.. hoe duur zijn dan de kaartjes en waar kan ik de goedkoopste krijgen?

en last minute kaartjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

Tickets zijn zeer afhankelijk van de maatschappij en de dag waarop je wilt vliegen. Als ik nu check liggen de prijzen van 23 -31 december (vrijdag tot vrijdag) tussen de 1400 en 3000 euro (Air France) per persoon zonder hotel. Van dinsdag 22-27 december liggen de prijzen tussen 700 (KLM) en de 5000 (Air France)

Bij reisbureaus kan je vaak wel terecht voor 1000 euro met hotel, maar alleen bij speciale aanbiedingen.

Als je last minutes wil moet je nog even wachten, maar als je nu al weet wanneer je wilt gaan kan je elke dag even kijken bij de sites voor vliegreizen.

Tickets zijn lang van te voren goedkoper en stijgen en dalen per dag, afhankelijk van de vraag. Het maakt nogal uit op welke dag je vliegt. Kerst is een gewilde periode, dus de kans op waanzinnige aanbiedingen is niet groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens op de site van cheap tickets.
http://www.cheaptickets.nl/bestemmingen/zuid_amerika/nederlandse-antillen/curacao/

Hoeveel de tickets rond kerst kosten hangt ook deels af van wanneer je boekt. Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je doorgaans uit bent.
Tenzij je het erop durft te gokken om een dag voor vertrek nog te boeken, dan kan het zijn dat je ook heel voordelig uit bent, maar de kans dat je dan niet met het vliegtuig meer mee kunt is dan ook heel erg groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook kijken of er kortingscodes beschikbaar zijn voor dit soort vluchten! op http://www.actiepagina.nl staan kortingscodes voor vliegwinkels als: Oad, Sunweb,vaya en nog meer reisbureaus.