Waar laat een naturist zijn/haar portemonnee in een supermarkt bij een naturistencamping?

Ik vraag me altijd af waar een naturist zijn/haar portemonnee legt in een supermarkt bij een naturistencamping, want een broek aan hebben ze niet. Weet iemand het antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

In zijn/haar tas...je kunt prima naakt zijn met een tas over je schouder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gewoon vasthouden, of aan een touwtje om de nek.

Toegevoegd na 32 seconden:
Of in een tas. Genoeg mogelijkheden, lijkt me.
bamibal
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf altijd een tasje die ik om me nek kan hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de hand of een (buidel)tas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die word op zak gedragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo een broek aan hebben ze niet???

Er zijn heel veel vrouwen die nooit een broek aan hebben met zakken waar een portemonnee in past.

Als naturisten al naar zo'n grote camping gaan
waar ook een supermarkt bij is,
dan nemen ze een boodschappentas mee om de
boodschappen in te doen.
Daar gaat dan ook de portemonne in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de praktijk zijn er verrassend veel winkels op naturistencampings waar het gebruikelijk is even wat aan te schieten. Dat komt omdat de uitbater van de supermarkt niet de eigenaar van de camping is.

Maar dat maakt ook niet uit voor de portemonnee. Mijn rokjes, jurkjes, pareo's en zelfs de meeste zomerbroeken hebben ook geen zakken. En zelfs als ik wel een zak heb, gaat daar mijn portemonnee niet in, zelfs niet buiten de camping. Die portemonnee zit gewoon in mijn tas. Net als altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het all-inclusive...hoef je nergens je geld te laten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nog nooit een all-inclusive naturistencamping tegengekomen. Wel zijn er campings die op rekening werken. Maar dat gaat dan om uitgaven in de bar of indien aanwezig het restaurant. De campingwinkel is meestal niet van de camping zelf, maar heeft een aparte eigenaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké. Ik heb geen ervaring met naturistencampings. Maar zou dat niet een prima oplossing zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgezien van een enkel luxe resort zou dit over het algemeen niet aanslaan bij de doelgroep. Het all-inclusivesysteem werkt alleen met een behoorlijke organisatie eromheen. Niet bij een winkel waarbij je dan in theorie op vertoon van je hondenbandje de schappen leeg zou kunnen halen. Dat zou dus drie keer per dag eten in het restaurant zijn in plaats van bij je tent koken en buiten de camping ook uit eten gaan. En alleen drankjes bij de bar halen in plaats van lekker bij je eigen tentje een fles wijn. Niet te veel zelfstandige dagtochtjes, omdat je dan het eten en drinken misloopt waar je in feite al voor hebt betaalt. De gemiddelde naturist is te zeer gesteld op zijn vrijheid om dat lang leuk te blijven vinden. Ga maar na, we hebben het immers over mensen die zelfs te zeer gesteld zijn op hun vrijheid om tijdens hun vakantie verplicht kleren te dragen! Maar zoals ik al zei: op rekening kopen komt wel vaak voor. Soms zelfs met een 'honesty tab', waarbij je als er geen personeel is, zelf opschrijft wat je uit de koelkast pakt. Dan kun je dus met alleen je handdoekje naar de bar. Alleen niet in de campingwinkel, maar daar is sowieso geen 'oplossing' voor nodig. Je moet dan sowieso spullen dragen, daar kan een portemonnee ook wel bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijke antwoorden. Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De leukste naturistencampings zijn die waar niet eens een winkel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf altijd het liefste dat er wel íéts is. Dat hoeft niet veel te zijn, en het liefste ook niet massaal en strak georganiseerd, maar de optie hebben om een keer gewoon niet van het terrein af te gaan als je geen zin hebt om boodschappen te doen, vind ik wel fijn. Als ik mijn tentje lekker ergens lekker achteraf met veel ruimte eromheen in het bos kan zetten, maar met een minuut of tien lopen toch een biertje kan drinken bij de bar of 's avonds een salade eten, ben ik blij. Zolang er maar niet van me verwacht wordt dat ik mijn tent neerzet op een aangewezen aangeharkt postzegeltje land langs een pad.
Ik leg mijn portemonnee nooit ergens neer, zeker niet in een supermarkt. Als ik brood ga halen in het winkeltje hou ik mijn portemonnee vast, of ik neem een boodschappentas mee, waar de portemonnee in past. Als als ik naar de supermarkt ga, moet ik mij aankleden en van de camping af, dan gaat ie gewoon in mijn broekzak of jaszak. Ik durf trouwens met een gerust hart mijn portemonnee ergens neer te leggen op een naturistencamping: die ligt er de volgende dag nog of hij wordt teruggebracht.Op een textielcamping zou ik het niet wagen, zeker weten dat ie pleite is. Kom sowieso nooit meer op textielcampings: geen reet aan!