Waar kan ik het beste vakantie vieren in nederland met een peuter van 2 jaar in de maand juni.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (10)

pipo dorp of speelstad oranje vlakbij assen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantiedorp De Jutberg in Laag Soeren.
Rust ruimte en natuurgenot in vrijheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strand en/water alles wat we ook probeerden met vakantie te veranderen met onze kinderen, altijd viel de beste vakanties terug op dat (saaie) strand en water. Voor een twee jarige is dat het paradijs, Voor de ouder/oppasser een regelrechte nachtmerrie, ze kunnen als je het mij vraagt binnen een seconde in het niets oplossen en je loopt weer een half uur te zoeken, dus alert blijven of wat meer ruimte om je heen zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Center Parcs De Huttenheugte. Kun je ook iedere dag naar Plopsa Indoor Coevorden. In 1 woord geweldig.
Of Landal Landgoed 't Loo. Lekker zwemmen en ze hebben ook een heel leuk meertje met zandstrandje. O.a. Apeldoorn (Apenheul) is vlakbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlieland! Klein, overzichtelijk en gegarandeerd een privé strand en/of duinpan. Lekker fietsen (huren bij Jan van Vlieland). Eiland is autoluw en dorpskern autovrij.

Naar pretparken kan je altijd nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal leuke bestemmingen! je kan ook even kijken op actiepagina.nl hier vindt je vaak actiecodes van Centerparcs en actiecodes van Sunparks. Zo kan je leuk maar ook goedkoop op vakantie met de peuter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een kampeerboerderij waar ze/hij lekker de ruimte heeft en rond kan scharrelen, zonder teveel drukte of jongelui om je heen.

Op boerencampings komen voornamelijk oudere mensen en gezinnen met jonge kinderen, die nog niet te veel 'extern vermaak' nodig hebben (zwembaden, disco's, snackbars, kantines etc), zodat het voor die pukkies nog heerlijk te overzien is. Ze zijn meestal klein en overzichtelijk (je raakt ze niet snel kwijt), er is praktisch geen verkeer, en de sfeer is in de regel uitstekend.

Op een boerderij met schapen of koeien is vaak ook nog een hoop leuks te zien en te beleven voor hele jonge kinderen.

Bij de Vereniging Kamperen bij de Boer kun je uitstekend een geschikte camping voor jullie en je peuter uitzoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kind is TWEE. Indoor speeltuinen, pretparken en ander duur en druk amusement is (nog) helemaal nergens voor nodig; met een kinderboerderij en een speeltuin kom je de hele vakantie niks te kort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Berekuil. Een camping in Drente. Daar zijn veel filmpjes over te vinden op You Tube. Ze hebben er heel veel te doen voor kinderen. Ook voor de allerkleinsten, ook erg veel met muziek. De liedjes zijn zo populair die ze daar zingen dat de kids ze het hele jaar door staan te doen. Ook is het geen dure camping en de mensen die er staan zijn veel ouders, dus iedereen snapt elkaar.

Meest populaire liedje geschikt voor jong en oud...heb ik bijgevoegd. Er zijn nog veel meer video's te vinden op you tube.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt er ook voor een paar dagen heen, of een dagje of langer. Geloof dat een dag daar op visite inclusief zwembad 2,50 kost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waddeneilanden, Noordzeekust: strand, water en zand. Een groter plezier kun je een kind van twee niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er van af waar je van houdt.
Je kunt met een kind van twee alle kanten op. Een leuk pensionnetje of bed en breakfast.
Persoonlijk vind ik kamperen erg leuk voor kinderen. Lekker buiten, andere kinderen, het vrije leven.
Let op de faciliteiten die een camping heeft. Auto vrij is erg fijn met jonge kinderen, lekker veilig.
Ook de ligging van je plaats op de camping is belangrijk. Dicht bij de speeltuin of de animatie. Dan hoef je er zelf niet voortdurend achteraan maar kun je vanaf je eigen plekje alles in de gaten houden. Fijn voor jou, maar ook voor je kind omdat die dan lekker het gevoel van vrijheid ervaart, en zichzelf zo ontwikkelt.