Ikke niet persoonlijk.
Ik heb wel even wat informatie opgezocht over Bulgaria Air, deze luchtvaartmaatschappij is in 2002 ontstaan uit het voormalige Balkan Bulgarian Airlines.
Ze hebben een vloot van 24 vliegtuigen en 29 bestemmingen.
Ze zijn keurig aangesloten bij de IATA en hebben samenwerkingsverbanden met o.a. de KLM en Iberia.
Lijkt me dus niet direct één van de meest onveilige maatschappijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb regelmatig met de voorganger, Balkan Bulgarian Airlines, gevlogen en vond het een ramp.
Slechte toestellen, flinke vertragingen, beroerd personeel...geen aanrader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik niet...dit is overigens een chatvraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beiden maatschappijen zijn goed, al moet je niet verwachten dat het hetzelfde is als de KLM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebben in het verleden 3x gevlogen met Bulgarian Air 1x niets aan de hand 2e x flinke vertraging en de laatste x vlucht moest geanuleerd worden(kregen naar ong. 8 uur ander vliegtuig) wegens storing tijdens het taxien. Vliegveld Varna. Nu schijnt het allemal beter te zijn. Bulgarije is trouwens een mooi (vakantieland) m.n. het"zonnestrand' vonden wij mooi
Grtjs
Pieter