kun je midden in de zomervakantie leuke lastminutes boeken?2e week augustus?

Zijn deze dan ook echt relatief goedkoop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Dat is nu moeilijk te zeggen.

Als het in Nederland het mooiste weer ter wereld is, heb je meer kans op leuke goedkope lastminutes dan wanneer het in Nederland koud en nat is.
In het laatste geval ontstaat er een run op lastminutes en je weet: Hoe groter de vraag, hoe hoger de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er niet van uitgaan. Meestal ben je juist het goedkoopste uit door heel vroeg te boeken. Vroegboekkorting heet dat.
Ik ben zelf meerdere malen met mijn rugzakje op schiphol geweest voor een super-last-minute, maar nog nooit was het goedkoper dan anders.
Wat je wel kan doen, is marktplaats in de gaten houden. Er zijn genoeg mensen zonder annuleringsverzekering die toch niet kunnen, en proberen via deze wijze hun reis alsnog te verkopen.