Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn reizen via Duitse reisbureaus goedkoper?

vorig jaar op vakantie in Turkije, kwamen we een man tegen die dezelfde reis had geboekt als ons, alleen 2 weken ipv 8 dagen, en hij was in totaal nog goedkoper uit dan wij! Hij had geboekt via een Duitse aanbieder, en zei dat dit bijna altijd heel veel scheelde.
Nu ben ik daar dus een beetje voor aan het kijken, om eventueel ook via een Duitse aanbieder te boeken en vanuit Duitsland te vliegen, maar ik kan niet echt een goede site vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het inderdaad zo dat reizen via Duitse reisbureaus/aanbieders over het algemeen goedkoper zijn hier in Nederland? En weet iemand dan een goede site(s)?

Toegevoegd na 1 minuut:
* goedkoper zijn DAN hier in Nederland bedoel ik natuurlijk ;)

en waarnaartoe maakt niet zo heel veel uit, zon zee strand!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan goedkoper zijn, maar is wel afhankelijk van meerdere factoren. Ben je flexibel in je reisdata, voorkeur voor bestemming, last minutes. Op onderstaande sites vind je veel informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat klopt wel, maar het zijn maar een paar tientjes die je bespaard. Ik heb wel eens hier geboekt voor weinig:
http://www.gronauer-travelshop.de/urlaub_total
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reizen via Duitsland kan goedkoper zijn. Als je bijvoorbeeld een vakantie van ons niet te in de zelfde periode valt als in Duitsland is het meestal stukken goedkoper. Dit kun je dan vergelijken met het hoogseizoen. In hier is dan hoogseizoen en in Duitsland niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding