Waar kan ik een goedkope verblijfplaats nabij disneyland Parijs vinden waarbij de entree onbeperkt is inbegrepen?

Ik vind de hotels van disneyland te duur. Zijn er goedkope alternatieven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Misschien is Hotel Vol de Nuit wat voor je. Disneyland is op redelijke afstand met de auto, en je bent met het openbaar vervoer zo in het centrum. Het hotel is allemaal erg simpel en je moet geen luxe verwachten. Bedden waren goed en prima geslapen. Ook het ontbijt is wel erg simpel, maar dat kan ook bijna niet anders voor dit geld. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit wel een aanrader is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant, bedankt!!!

Andere antwoorden (6)

Goedkopere alternatieve zijn er niet. afstand wordt dan erg groot.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, daarom dat ik het moeilijk kon vinden.Erg jammer dan!! Bedankt voor je antwoord.
Kijk eens hier, dit is een zoekopdracht naar hotels in de omgeving van Disneyland op Google maps.
De rode stippen zijn de hotels.
Zijn er aardig wat in de omgeving!
Kies er een uit en zoek het op op Google. Vervolgens kan je bij verschillende sites naar het voordeligste tarief zoeken.
Succes!

Toegevoegd na 26 seconden:
Umm, dit is dus de link (die ik even was vergeten):
http://maps.google.com/maps?near=Boulevard+du+Parc,+77700+Serris,+Frankrijk&geocode=CQ2XNFZMXfeVFQ2I6QId8qUqACk_-n_YFR3mRzGCZ3nHmjlWPQ&q=hotel&f=l&sll=48.860706,2.800097&sspn=0.016545,0.038581&ie=UTF8&hq=hotel&hnear=&ll=48.864828,2.79233&spn=0.031676,0.077162&t=h&z=14
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik ga zeker eens kijken.
Bij disneyland zijn ook goedkopere stacaravans te huur, de zgn Davy Crocky Ranch, misschien is dat iets wat in je budget valt. En wat ook belangrijk is voor de prijs is de tijd waarin je gaat, heb je de mogelijkheid om buiten de vakanties te gaan dan is dat natuurlijk veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De davy crocky ranch heb ik ook gezien, helaas kan ik niet buiten de vakanties gaan.
Het tulp in hotel is erg mooi en is direct naadt de metro die naar disney leidt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.fflekkerweg.nl staan genoeg hotels in de buurt van Disney
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan. Ga je met of zonder kinderen onder de 12 jaar oud? We hebben het uitgezocht omdat we in mei naar EuroDisney wilden gaan. Vanwege de prijzen hebben we ernaar gekeken om dit jaar op een camping te gaan staan.

Voor de camping betaalden we voor een paar nachten nog geen 100 euro. Dus hoefden we alleen de toegangskaarten voor de parken nog te kopen. Toen moesten we jammer genoeg voor 4 personen kaarten kopen: 2 volwassenen en 2 kinderen.

Even doorzoeken leverde op dat camping + voor 4 personen kaartjes duurder was dan een arrangement in 1 van de hotels. Dit kwam omdat kinderen tot 12 jaar voor niets de parken in mogen als je in een Disneyhotel zit.

Als je zonder kinderen gaat, met bijvoorbeeld 2 volwassenen dan is het misschien wel mogelijk, maar het zal niet zo heel veel goedkoper worden. Davy Crockettranch is dan ook best heel goed te doen qua prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Als we al zouden gaan wel met kinderen onder de 12.