Wat is het duurste, chicste hotel van Nederland?

Ik wil er een kopje koffie gaan drinken met mijn dochters.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar slaat dat op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gewoon leuk!
Pieter2011
13 jaar geleden
Misschien een leuk idee om een high tea te bestellen in het Amstel Hotel:
http://www.charmingamsterdamhotels.nl/hotel/intercontinental_amstel
Dan hoef je 's avonds in elk geval niet meer te eten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom moet het ergens op slaan dan?
paulus811
13 jaar geleden
Eigenlijk dacht ik ook 'waar slaat dat op', maar erover nadenkend is het gewoon leuk om een keer flink uit de band te springen en ongeacht de kosten zoiets te doen. En zelfs in het allerduurste hotel ga je nog niet failliet aan een bak koffie, zelfs niet met een taartje erbij.

Het beste antwoord

Nederland heeft ongeveer 23 5-sterrenhotels. Hotel l'Europe in Amsterdam is met een kamerprijs van rond de 2.000 per nacht veruit het duurst. Dat is dan nog exclusief de 49,95 toeristenbelasting per persoon/nacht (hoe verzin je het...)

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens denk ik dat je op het terras van het Amstelhotel in Amsterdam een stuk leuker zit. Is ook lekker duur, heeft een 'naam' en misschien zit je wel in een stoel waar ook Robbie Williams, Mick Jagger of Paulus811 gezeten heeft!
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paulus811? Gaaf !!! Wie zijn Robbie Williams en Mick Jagger ?
paulus811
13 jaar geleden
Hahaha, virtuele + voor je reactie!

Andere antwoorden (11)

dan raad ik je het kurhaus in scheveningen aan; prachtige entourage en superchic!
13 jaar geleden
Hilton Amsterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou denken het kürhaus in scheveningen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van hotel des Indes in Den Haag!! ziet er vanbinnen heel chique uit.

je zou er een chique high tea kunnen doen met je dochters! helemaal chique en leuk :-)
schijnt ook nog erg lekker te zijn. zelf ga ik het binnenkort eens uitproberen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krasnapolsky Amsterdam is ook zeker niet goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amstelhotel in Amsterdam scoort ook hoog. De koningin wil er nog weleens slapen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Grand in Amsterdam.
Chateau St. Gerlach in Valkenburg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Dylanhotel aan de Prinsengracht in Amsterdam, naast alle bovengenoemde hotels natuurlijk!

Leuk idee om met je dochters koffie te gaan drinken in een chic hotel! Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The grand - Amsterdam. Ik geloof dat Beatrix hier getrouwd is ! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kasteel Terworm in Heerlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internationale artiesten die niet op een dollar meer of minder
hoeven te letten gaan altijd naar het Amstel Hotel in Amsterdam, dus naar mijn idee is dat het duurste hotel.

Leuk idee om in die ambiance een kopje koffie te gaan drinken! Kun je je even een celeb voelen :-).