Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In de meivakantie wil ik naar Turkye, een all incusive, aan zee! waar is het leuk voor mijn 2. Meiden van 16 & 18 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Gumbet is echt heel erg leuk!! Leuk stappen mooi strant en ook leuk om een dagje naar bodrum te gaan! Er is ook een groot winkelcentrum in de buurt en een aquapark!! Echt super!! Fijne vakantie!!! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hillsite beach club is heel leuk ik kom er al 4 jaar!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kusadasi vind ik goed ;) veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je drukte en feesten en een mooie nacht dan Istanboel lekker rustig aan zee izmir
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Didim Altinkum, Schoon strand en kilometers lange autovrije boulevard. Echt een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Royal dragon! Suuuuuuuper goed! En lekker aan zee bij Side. Kei goed eten vrolijk personeel ( hotel is pas 2 jaar oud ) aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi ik zou kiezen voor Kusadasi hotel KoruMar De Luxe is een echte aanrader.En deze badplaats is een leuke plaats om te genieten van strand en uitgaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marmaris is voor jongeren erg leuk.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bodrum is ook een heel gezellige plek, je zou even moeten googlen. je vertelt niet wat je eisen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is bodrum wel een goede plek denk ik, er is een strand, er zijn veel disco's en andere dingen om je te vermaken. Als je bodrum niks vind, dan is Antalya ook een leuke plek.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding