Van 14/7-11-8 vertrekken we vanaf Brusselairport. Auto parkeren kost 270 euro! Heeft iemand een goedkope oplossing? Vertr. Etten-Leur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (10)

Misschien is het een idee om met de trein te gaan? Van Etten Leur naar Brussel (Centraal) is 1 uur en 39 minuten met de trein, waarbij je moet overstappen in Roosendaal.
Ik weet niet precies wat de kosten voor een retourtje zijn, maar dat is vast goedkoper dan 270 euro (afhankelijk van het aantal personen waarmee je gaat) én je verbruikt geen benzine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een speciale taxi? Er zijn bedrijven die dagelijks met een busje naar luchthavens rijden waarin meerdere passagiers in kunnen voor een gereduceerd tarief, anders een kennis vragen of die je wil brengen met zijn auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de trein of met de deeltaxi /vliegveldtaxi
13 jaar geleden
De afstand die afgelegd wordt is ongeveer 100km+. Taxi heen kost 170euro+, en dan nog een taxi terug. Taxi is dus niet de oplossing voor uw vraag.

De prijzen van het vliegveld zelf zullen hier wellicht een klein beetje onder zitten, dit is dus ook niet de oplossing voor uw vraag.

U kunt beter vragen of familie/kennis/collega's u wellicht kunnen brengen en halen. Natuurlijk een leuk presentje meegeven! (en de benzine vergoeden die hun verbruiken als ze hun eigen auto gebruiker)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trein is een goed idee.
Taxi hoeft niet zo duur te zijn. Ik vond bijvoorbeeld Easy Taxi http://easytaxi.nl/?page_id=17
Daar staat Breda-Brussel Airport 90 euro. Enkele reis.
Dus heen en terug altijd nog goedkoper dan zelf rijden.
Er zijn ook taxibedrijven die met een busje rijden, en ook andere mensen meenemen, en dat is soms nog zelfs goedkoper.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ik vergeten was te zeggen, is dat deze taxi goedkoper is, omdat je hem van te voren bestelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parkeren kan goedkoper bij http://www.parkingzaventem.be/ . Maar het blijft duur.

Goedkoopste optie lijkt mij, met de Auto naar Essen en dan de trein nemen. kost maar €12.70
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste met de trein gaan. Van Etten-Leur naar Brussel-Nat. Aéroport ben je 2 uur en 9 minuten onderweg. Je moet overstappen in Roosendaal en Brussel Centraal.

Hier de site van Brussel Airport: http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/to_from_brussels_airport/train/

Informatie over de dienstregeling van alle Belgische en internationale treinen vind je op de website van de Belgische Spoorwegen: http://www.b-rail.be/main/N/

Vul BRUSSEL NAT LUCHTHAVEN in als vertrekstation of als bestemming.

Op de Belgische treinreisplanner kun je Etten-Leur gewoon opgeven als vertrekstation; de site herkent dat als een Nederlands station.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag: ga je wel vanaf Brussel Brussel of ga je toevallig vanaf Brussel Zuid (=Charleroi =60 km verder naar het zuiden). Niet dat ik niet denk dat je weet vanwaar je vertrekt op zich, maar je zult niet de eerste zijn die zich daar in vergist of op het laatste moment er achter komt dat Ryanair met Brussel dus eigenlijk Brussel Zuid bedoelt...
Als je wel vanaf Brussel Brussel gaat (Zaventem geloof ik) dan is mijn antwoord vrij nutteloos ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag een vriend of een kennis of hij je wil wegbrengen en ophalen eventueel met je eigenauto of met zijn auto en geef dan een bedrag voor de moeite en ga je met zijn auto doe er geld bij voor de benzine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan taxi ben je ongeveer net zoveel kwijt als aan parkeren, maar je bespaart weer (misschien wel 50 Euro) op brandstof. Bijkomend voordeel de taxi haalt en brengt van deur tot deur en na een lange (misschien nachtvlucht) is het veel veiliger (en goedkoper) om je te laten rijden.