Een goede/handige/goedkope site om een vlucht te boeken...

Op welke site kan ik het beste een (goedkope) vliegticket boeken? Waar ook echt alle luchtvaartmaatschappijen (ook low cost) vergelijkt worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (7)

Daar zijn meerdere sites voor:
cheaptickets.nl
worldticketcenter.nl
expedia.nl
vliegtarieven.nl

Wat ik dan meestal doe is het goedkoopste tarief uitzoeken en vervolgens rechtstreeks te boeken bij de luchtvaartmaatschappij die volgens die sites het goedkoopste is. Heel vaak ben je daar dan nog net iets goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ryanair.nl

ben daarmee laatst voor 35 euro heen en terug naar Milaan gevlogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is mijn eigen website-je een aardige bron van low cost vluchten vanuit Nederland en grens luchthavens.
Andere leuke opties zijn whichbudget, Momondo. en Swoodoo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op schiphol.nl krijg je de keuze en tijd van meerdere maatschappijen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WWW.RYANAIR.COM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.Budgetair.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor europa vluchten: www.lowcostairlines.nl