Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke winkel kan ik een bagageweegschaal kopen om reiskoffers te wegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik ook een personenweegschaal en doe het zo:
Eerst zelf op de weegschaal gaan staan, aflezen, en daarna met een koffer op de weegschaal gaan staan.
Het verschil is het gewicht van de koffer.
Het is nauwkeuriger dan wanneer je je koffer er alleen op zetten, want mijn ervaring is dat die groot en log is en er niet goed opstaat. Bovendien is bij mij de het afleesvenster dan niet meer goed zichtbaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dit goed gaat heb je geen kofferweegschaal meer nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt gewoon een personenweegschaal gebruiken, om de bagage te wegen. Zo'n weegschaal is te koop bij tal van winkel, bij V&D, Blokker, Hema etc.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Neem idd gewoon een weegschaall waar je zelf op kanstaan! We gebruiken die zelfs om de neus van de vouwwagen te wegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een kofferwinkel : heel klein en handig. Een 'houvast' met een haakje eraan, waarmee je de hele koffer optilt, en het gewicht kan aflezen.

Vooral heel handig voor de terugweg - je koopt (bijna) altijd wel iets, waardoor je koffer op de terugweg zwaarder is.
Kan je door middel van het achterlaten van flessen zonnebrand, shampo, bodylotion ed. zorgen, dat je geen overbagage hebt, terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Moet je wel tillen... Wat je beschrijft klinkt trouwens als een gewone unster. Wel handig om mee te nemen inderdaad, dat doe je niet zo snel met je gewone personenweegschaal. Aan de andere kant: als ik op mijn personenweegschaal zie dat mijn koffers 16 kilo wegen, en ik mag 20 kilo meenemen, dan hoef ik voor de terugreis niet meer te wegen of ik wel onder de 20 kilo zit. Ik koop zelden 4 kilo aan souvenirs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Souvenirs misschien niet, maar in sommige landen vind je heel goedkope schoenen, en ik loop vaak tegen boeken aan.
Bovendien is mijn ervaring met 'zachte' koffers, dat ze thuis wel 16 kilo wegen, maar bij het inchecken zijn ze dan opeens 5 kilo zwaarder, omdat die bodem niet 'strak' staat.
Hengelsportzaak. Verkopen zowel analoge als digitale exemplaren (ook wel unster genoemd).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een veerunster. In de beter gesorteerde gereedschapzaak.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een personenweegschaal neem je niet makkelijk mee op reis.

http://www.baptist.nl/webwinkel_product.asp?c=1&gid=12&sid=163&pid=4613&detail=true
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding