wat is nou de gemiddelde business class stoel afstand >??????

elke vliegtuig maatschapij heeft anderen business stoelen afstand, maar wat is nou de gemiddelde afstand

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Geen één maatschappij is hetzelfde. Ook verschillen binnen een maatschappij de stoel afstanden. Voor een korte Europese vlucht wil je ander comfort dan voor een intercontinentale vlucht.
Op seatguru vindt je alle afstanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het niet gemeten, maar ik kan met m'n 1.78m net met mijn tenen de stoel voor me raken als ik me helemaal strek.