Lyon is één van de populairste stop-plaatsen voor reizigers richting Spanje en het barst er dus van de hotels, vooral langs de snelweg. Goedkoop is de keten Etap of Formule 1, iets meer comfort heb je bij de keten Campanile.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formule 1..Ik zeg, doen! Heb er ook gezeten, in de buurt van Lyon, prima voor een nachtje, geen absolute luxe, maar wel goedkoop en een prima plek om 1 nacht te blijven.
Etap/ Formule 1. Boeken via internet. Zitten vaak vol!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn er genoeg.. maar als je geld wilt besparen, ga dan niet langs de snelweg maar net in een dorpje ernaast. En ga dan ook niet in Lyon, maar net ervoor (of erna).
Wat ik een goeie vindt als je richting Spanje gaat, om er rekening mee te houden dat het in de spits rond Lyon ontzettend druk kan zijn. Wees dus ervoor of erna, zodat je lekker door kan rijden als je eenmaal uit je hotel komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor je tip