Is Rhodos stad ook geschikt voor een vakantie als je al wat ouder bent?

Of is het alleen voor mensen van rond de 16?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Antoni
14 jaar geleden
Naar mijn idee is geen enkele stad alleen geschikt voor een vakantie van 16-jarigen. Iedere stad heeft wel iets te bieden voor mensen van iedere leeftijdsgroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antoni: klopt, maar dan weet de vragensteller toch nog niets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, jullie zijn blijkbaar nog niet LLoret del Mar geweest? Daar heb je als 16+-er niets te zoeken, toch?
Antoni
14 jaar geleden
Moet ik hier ook impliciete vragen gaan beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee maar dan moet je geen generaliserende zaken zeggen als "geen enkele stad alleen geschikt voor een vakantie van 16-jarigen". Want die zijn er naar mijn mening dus wel, zeker in de zomer, zeker in toeristische gebieden.

Het beste antwoord

het is een prachtige stad
Rhodos-stad (50.000 inwoners)
Een grote badplaats op Rhodos met veel winkels, meer dan 100 bars (2 Nederlandse), 5 discotheken en meer dan 15 discobars, talloze eetgelegenheden en mogelijkheden om geld te pinnen. Het strand is lang en breed. De vestigingsmuren kun je op di en za vanaf 14.45 bezoeken met een rondleiding over de muren (kosten ongeveer 4 euro). Verder is een bezoek aan het Palace of the Knights mogelijk van di-zo 8-15 uur en ma 12.30 -19 uur, in de zomermaanden langer. Het archeologisch-, het volkskunstmuseum en het schilderijenkabinet zijn bijna dagelijks geopend van 8 tot 15 uur, kosten van 2,50 tot 3,50 euro. Dansen kun je 's avonds in de Elli club, Red Bull club of de Swing disco club.
I

Toegevoegd na 1 minuut:
verder in de buurt de Vlindervallei - Lindos en Kameiros
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wat je met 'wat ouder' bedoelt, maar het is een leuke stad om doorheen te lopen en 's avonds iets te eten. Ik (dus heel persoonlijk) had het er na twee dagen wel gezien. Hoe leuk een stad ook is, als het 35 graden is wil ik maar één ding en dat is weg weg weg.

Waarom kies je niet een plaats in de buurt zoals bijvoorbeeld Ixia en neem je als je de stad in wilt, voor een paar centen een taxi?

Als je 'bang´ bent voor straten vol met disco´s kan ik je gerust stellen, dat is niet het geval.

Fijne vakantie!
paulus811
14 jaar geleden
Hoeveel is iets ouder? Ik zou zeggen dat Rhodos te gek is, heel mooi en van alles te beleven. Maar als je de rust zoekt, voorbij de 40 ben en geen jeugdigheid meer voelt, dan kun je beter een andere plek zoeken.