wilt graag citytrip in Holland doen waar zijn de mooiste of de beste plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Hangt een beetje af van wat je wilt, maar er vanuitgaande dat je mooie plaatsen met wat historie wilt bezoeken zou ik bijv. Hattem, Zwolle, Middelburg, Maastricht of Haarlem aanraden.
Wil je winkelen? Arnhem was de beste winkelstad in 2009(?). Maar er zijn nog veel meer goede winkelsteden hoor.

Toegevoegd na 4 minuten:
Deventer is ook een mooie stad, evenals Zutphen. En als je van musea houdt kun je ook goed terecht in alle genoemde steden.

Toegevoegd na 14 uur:
Aha! Uitzicht en groen!
Ga dan naar Vaals en beklim de Vaalserberg! Prachtig uitzicht gegarandeerd! Goed te combineren met Maastricht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Amsterdam is mooi, volendam ook wel uhm, eindhoven is ook leuk, enschede, uhmmm ja en talloze plaatsjes in brabant is erg gezellig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ons kleine kikkerlandje bezoekt moet je toch zeker Amsterdam, Den Haag en Maastricht gaan zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Delft is ook een aanrader. Dat is ook goed te combineren met Rotterdam. (oud en nieuw!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wadlopen is erg leuk, daarnaast zijn de waddeneilanden ook leuk dus dat is alvast een dagje plezier.

Daarnaast zou ik inderdaad zeker naar Den Haag gaan kijken naar de mooie oude binnenstad en het Binnenhof/Paleis van de Vrede/Noordeinde.

Delft is leuk voor een paar uurtjes, en Utrecht kan ook nog de moeite waard zijn om te winkelen.

Verder is de afsluitdijk leuk om overheen te rijden en Neeltje Jans is een stuk belangrijke Nederlandse geschiedenis.

In Nijmegen is de 4daagse leuk om een keer gezien/gelopen te hebben en een concert in Paradiso is de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een dagje giethoorn ervan .
Huur een bootje en tuf er mooi mee over het water .
Of ga naar enschede en huur een fiets en ga genieten van de mooie omgeving .