Wat is een niet duur vakantie land en niet te ver waar het boven de 20 graden is als het hier winter is ?

We zoeken een niet te ver maar warm & niet te duur vakantie land voor als het hier winter is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (7)

Ik geloof dat Egypte momenteel niet al te duur is :)

Even serieus:
Ik denk dat je in Spanje (en de Canarische Eilanden) het meeste kans hebt op goedkoop en warm.

Hieronder een link naar verschillende winterzon bestemmingen:
http://www.winterzon.net/bestemmingen.htm

Als je klikt op de bestemming, dan zie wordt je doorgelinkt naar een volgende pagina met meer informatie over het weer in verschillende perioden. Ook zie je direct of het een aanrader is in bijvoorbeeld januari of dat het in januari echt te koud is voor de winterzon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, Canarische eilanden!
Hoewel Sanje nog steeds een veel gekozen bestemmings im te overwinteren, komen ook steeds meer andere landen intrek, oals Turkije, Griekenland.
Wat is niet duur?
Wij kennen jouw budget toch niet?

Indonesie en Thailand zijn niet duur, als je er eenmaal bent.

http://www.goedkoopturkije.nl/

Overwinteren, vakantie vieren op een camping, met eigen caravan is het goedkoopste.

http://www.spanjevakantieland.nl/overwinteren.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gambia.
5.5 uur vliegen, hotel aan zee, gegarandeerd zon, veilig, aardige bevolking. Echt niet eng of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Last minute sites in de gaten houden. Egypte trekt nu weer aan. Meeste hotels staan in toeristen gebieden buiten het centrum. Dus echt geen enkel probleem. Houdt rekening met 4 uur vliegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Israel is een goede keus. Veel te zien en te doen, prachtig land, mooie stranden. Redelijk geprijsd en niet ver weg.
13 jaar geleden
Madeira, 3,5 uur vliegen, het hele jaar lekker weer, niet duur en heel erg mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Portugal - Algarve - Sagres de uiterste zuid-westpunt is ideaal!