Ik wil naar peru op vakantie voor 1 week.

ik heb een strafblad heb meer dan 4 x vast gezeten.
minder dan 5 jaar in totaal.
voor inbraak geweldpleging en boetes
mag ik zonder een speciale aanvraag het land binnen komen?
Mvg Dre

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Bel de ambassade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
De ambassade is je beste optie, want de regels verschillen per land. Ik ken iemand die met 3 jaar - waarvan 2 voorwaardelijk - Japan niet binnenkwam en met hetzelfde vliegtuig terug kon. Overigens wisten de Japanners dit pas, nadat hij ze dat zelf had meegedeeld.
Denk ook dat dat ligt aan de vorm van geweldpleging. Heb je bijvoorbeeld ''aan een meisje'' gezeten, dat wordt je daar nou niet bepaald in dank afgenomen;) en 100% terecht. Je zal zoals al gezegd echt even naar de ambassade moeten bellen:)

Suc6 en mocht je er niet in mogen, trek hier dan leerring uit;) Maar mss heb je dat al gedaan hoor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft al wel een beetje lering getrokken, want hij is nu van plan eerst te vragen of ie binnen mag komen...