je blijft dezelfde richting opgaan als je gaat, tot je in de buurt komt van iets dat een massa die groot genoeg is om jouw aan te trekken, en dan zal je daar op te pletter slaan ;) dit duurt waarschijnlijk wel héél lang..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je kan niet vallen als je zweeft.. (vallen is omdat de zwaartekracht aan je trekt en jou uit je evenwicht trekt in de ruimte is geen zwartekracht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gaat dood als je geenzuurstof meer hebt en als je nog zuurstof zou hebben zou.je gewoon rond zweven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de ruimte kan je niet vallen. dit wil niet zeggen dat je doelloos blijft zweven dus je gaat de richting op die jij opstuurt (denk aan zwemmen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kan niet vallen, er is niet voor niets alleen op de aarde zwaartekracht. (op andere planeten is het iig nog niet ontdekt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je blijft eindeloos drijven..
ondertussen ben je allang gestorven aan zuurstoftekort en misschien is je huid door het zonlicht al ernstig verbrand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dus niet vallen, dat is duidelijk. Als je al in beweging bent, dan beweeg je door in de richting waarin je al ging.
En anders blijf je zweven tot je toevallig in de buurt komt van iets dat zwaartekracht heeft en als je dichtbij genoeg bent, dan 'val' je daar dus naartoe.
Als het een zwart gat is....... daar is de zwaartekracht zo groot dat zelfs licht er niet uit kan ontsnappen....