Wat zijn de regels van het invoeren van etenswaren naar Canada?

Ik ga van de zomer naar Canada maar ik weet niet wat ik mee mag nemen qua etenswaren zoals kaas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (2)

Van mijn buurvrouw weet ik dat je kaas, mits vacuum verpakt, mag meenemen naar Canada. Verder had zij ook drop en koekjes meegenomen (vorig jaar, dus daar zal niets veranderd zijn).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarnaast moet je ook opassen met groenten en fruit.
Ik kan me herinneren dat ik de keuze had tussen mijn appel vlug verorberen of hem weggooien, de appel mocht het land niet in.

"Het is verboden vlees, eieren, zuivelproducten, vers fruit en groenten en ander voedsel in te voeren. Alleen sommige producten uit de VS zijn niet verboden. Kaas en koffie mag je vacuüm verpakt invoeren."

http://www.wereldreisgids.nl/content/new-main.asp?id=1018