Van centrum tot centrum is het bijna 70 km, met de normale bus in een uur te doen, en als je zelf rijdt (in het drukke hoogseizoen) is het nog net geen uur.
Parkeren in Alanya-centrum kan lastig zijn in drukke tijden, maar in Side is dit geen probleem.
Echt de moeite waard, en Side is een wereld van verschil met Alanya vergeleken. Zoveel vriendelijker en minder 'kopen-kopen-kopen' en 'thank you, please' opdringerige mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

66 km (volgens google maps ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bus doet er ongeveer 45 a 55 minuten over, dus ik denk dat de afstand ongeveer 50 a 60 kilometer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer een uur rijden met de bus.
Het is geen recht toe recht aan weg, beetje kustweg en veel kronkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij deden er veertig tot vijftig minuten met de auto over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik voor zo'n zaken Google Maps. Daar zal je al veel ZELF kunnen ontdekken. Ook Google Afbeeldingen etc.