Waar kan ik het beste een reis naar New York boeken?

Ik zoek naar een website waar ik de goedkoopste vliegtickets naar New York kan vinden. Weet iemand een goede site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

De site www.togotonewyork.nl heeft alle informatie die je nodig hebt voor het boeken van een reis naar New York!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd een topsite! Bedankt!
Via cheaptickets.nl
Wat vaak ook werkt is meerdere reisbureaus aanschrijven/mailen met data waarop je wilt gaan. Of zij een goed aanbod hebben. Dan kijken wie het goedkoopste is. Bij mij scheelde het voor new York €400 euro per persoon. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij welke maatschappij je het goedkoopste kan boeken, verschilt per dag en hangt af van de datum waarop je wilt vliegen.
Kijk op het moment dat je boeken wilt eens op onderstaande (vergelijkings)sites en vergelijk dan dus de prijzen.
Wanneer je de mogelijkhied hebt: Soms kan het ook heel veel geld schelen als je bijv een dag eerder/later komt of vertrekt.
www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-new-york
www.travelmap.nl/vliegtickets
www.orbiville.be (in Belgie zijn vliegtickets vaak goedkoper)